Pozycjonowanie stron internetowych, nazywane również SEO, od angielskiego określenia Search Engine Optimization to działania mające na celu zdobycie jak najwyższej pozycji strony w organicznych wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google. Proces pozycjonowania stron złożony jest z działań on-page, które przeprowadzane są bezpośrednio w obrębie witryny oraz z działań off-page mających miejsce poza stroną. Proces pozycjonowania jest niezwykle złożony. W obecnym momencie istnieje ponad 200 czynników wpływających na pozycje strony w wyszukiwarce, a lista zmian jakie wprowadza Google w swojej wyszukiwarce w ciągu roku jest olbrzymia. Dlatego też aby odnieść sukces potrzebna jest ogromna wiedza, znajomość sposobu działania algorytmów wyszukiwarki, dostęp do profesjonalnych narzędzi oraz trzymanie ręki na pulsie i ciągła nauka tego skomplikowanego systemu.
Z wyszukiwarki Google korzysta aż 97% polskich użytkowników internetu. Powszechność i łatwość dostępu do sieci na komputerach, telefonach, tabletach czy nawet telewizorach sprawia, że coraz więcej osób wykorzystuje internet jako podstawowe źródło wiedzy. To tam szukamy informacji, kupujemy produkty czy porównujemy oferty. To wyszukiwarka Google często jest pierwszym ogniwem, który może połączyć Cię z Twoim klientem. Prawda jest jednak taka, że według badań zdecydowana większość internautów skupia się na informacjach, które znajdują się na pierwszej stronie przedstawionych wyników. Jeżeli jesteś na dalszych pozycjach, masz nikłe szanse na bycie dostrzeżonym. Z pomocą w tej kwestii przychodzi SEO – dzięki odpowiednim działaniom możesz znaleźć się na pierwszych pozycjach wyszukiwania i zostawić konkurencje w tyle. Jeśli dasz się zauważyć to Twoje szanse na pozyskanie klienta znacząco wzrosną.
Dziś z internetu korzystają praktycznie wszyscy, bez względu na wiek, zawód czy wykształcenie. Google jako czołowa wyszukiwarka może się poszczycić niekwestionowanym zwycięstwem na polskim rynku – około 97% polskich internautów deklaruje wyszukiwanie informacji w sieci za pomocą Google. Tak duża ilość oraz różnorodność użytkowników korzystających codziennie z wyszukiwarki Google sprawia, że każda branża znajdzie tu swoją grupę docelową.
Utrzymanie wysokiej pozycji w wyszukiwarce to ciągła walka i bycie o krok przed konkurencją. Dzięki pozycjonowaniu wysuniesz się na prowadzenie, a klient szybciej znajdzie Twoją ofertę. Pamiętaj, że każdy dzień w którym jesteś poza pierwszą dziesiątką pozycji, jest dniem w którym tracisz potencjalnych klientów na rzecz konkurencji będącej na wyżyszch pozycjach. Im szybciej wykorzystasz potencjał pozycjonowania, tym więcej korzyści uda Ci się wypracować.
Skuteczna reklama musi dotrzeć do odpowiednich odbiorców. Korzystanie z ofert reklamodawców, którzy proponują dotarcie do określonej liczby osób, przy jednoczesnym nieuwzględnieniu cech tej grupy, może zwiększyć ruch na Twojej stronie ale raczej nie przysporzy Ci większej ilości klientów. Pozycjonowanie za pomocą odpowiednich fraz pozwoli na dotarcie do klientów, którzy potrzebują tego co możesz im zaoferować. Tego typu reklama jest skuteczniejsza, niż reklamy prezentowane losowym użytkownikom internetu.
SEO nie jest pojedynczym działaniem i nie przyniesie efektów natychmiast. Budowanie wysokich pozycji w wyszukiwarce wymaga czasu, ale jeżeli jest odpowiednio prowadzone to ma również długofalowe działanie. Zwiększenie widoczności wymaga przyjęcia odpowiedniej strategii działania, tak aby spełnić wszystkie wymagania wyszukiwarki. Odpowiednie postępowanie przyniesie jednak bardzo dobre rezultaty, którymi będziemy się cieszyć przez długi okres, a poniesione koszty zwrócą się z nawiązką.
Badania wykazały, że klient porównując dwa takie same produkty, z dużym prawdopodobieństwem wybierze ten, którego markę znał już wcześniej. Podobny mechanizm zachodzi przy preferencjach internautów – wybierają oni firmy o których już kiedyś słyszeli. Pojawiając się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google, każdego dnia jesteś widziany przez grono potencjalnych klientów. Zaczynają oni kojarzyć Twoje nazwisko, nazwę firmy czy produkt i podświadomie kodują je jako godne zaufania.
Możesz reklamować swoją firmę w telewizji, gazecie czy radiu, oraz wykupić reklamy na losowych stronach www. Zastanówmy się jednak, jaki będzie bilans tych działań? Reklamy tego typu kosztują sporo, a docierają do przypadkowej grupy osób, które mogą wcale nie być zainteresowane Twoją ofertą. Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google jest relatywnie tanie i niesamowicie skuteczne. Każda złotówka wydana na zwiększenie pozycji Twojej strony przekłada się na zwrot w postaci nowych klientów.
Wysoka pozycja w wyszukiwarce to także wykreowanie naszego wizerunku jako eksperta i lidera w danej branży, który zapewni klientowi to czego ten potrzebuje. Firmy na pierwszej stronie Google postrzegane są jako wiodące i o ugruntowanej pozycji na rynku.
Poprzez pozycjonowanie odpowiednich fraz widoczność Twojej firmy w sieci wzrośnie. Większa widoczność spowoduje wzrost ruchu na stronie, co z kolei przełoży się na zwiększenie liczby potencjalnych klientów, a co za tym idzie zapytań ofertowych.
Większa liczba zapytań ofertowych oznacza zwiększenie sprzedaży Twoich usług lub produktów. Każda nowa osoba, która staje się Twoim klientem może zapewnić Ci kolejnych klientów ze swojego grona rodziny czy znajomych.
Każda sprzedana usługa lub produkt oznacza zysk dla Twojej firmy. Im większa sprzedaż, tym większe zyski jest w stanie osiągnąć Twoja firma. Dotarcie do nowych klientów bezpośrednio wpłynie na wzrost Twoich dochodów.
Zwiększenie zysków pozwoli Ci na dokonanie nowych inwestycji, ulepszenie działań czy poszerzenie zakresu działalności. Rozwój biznesu pozwoli na ekspansję nowych rynków i uzyskanie wymiernych korzyści finansowych.
Nasze pierwsze rozmowy skupią się na odkryciu Twoich potrzeb i oczekiwań względem naszej przyszłej współpracy. Poznamy zakres działania Twojego przedsiębiorstwa oraz specyfikę branży, w której działasz. Opowiesz nam o swoich celach biznesowych, strukturze i cechach Twoich klientów oraz przedstawisz czym Twoje produkty lub usługi wyróżniają się na rynku i co stanowi o ich konkurencyjności. Ustalając zakres naszej oferty weźmiemy pod uwagę Twoje możliwości finansowe, potrzeby Twojej firmy oraz aktualny stan Twojej witryny pod kątem zagadnień z zakresu SEO. Wszystkie te kroki pozwolą nam na dopasowanie oferty skrojonej idealnie do Twoich potrzeb.
Prawidłowo przeprowadzony proces pozycjonowania wymaga uwzględnienia obszarów ryzyka i diagnozy błędów, które mogą być znaczące pod kątem SEO. Audyt SEO będzie punktem wyjścia do wszystkich naszych działań, zmierzających do zapewnienia Ci wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google. Przeprowadzimy audyt zarówno elementów on-page, jak i off-page.
Jednym z najważniejszych elementów procesu pozycjonowania stron jest Optymalizacja SEO. Dzięki Optymalizacji SEO możliwe jest dostosowanie serwisu do wytycznych wyszukiwarki Google. Na tym etapie wykonywane są zarówno prace w obrębie samej witryny – on-page jak i poza nią – off-page. Tutaj z pomocą przychodzi wykonany poprzednio Audyt SEO podczas którego zostały sporządzone zalecenia oraz wytyczne niezbędne do wdrożenia aby strona była przyjazna zarówno robotom wyszukiwarki jak i użytkownikom.
Treść znajdująca się na stronie również będzie zoptymalizowana. Nasycimy ją odpowiednimi słowami kluczowymi, ale tak aby wciąż była wartościowa dla użytkownika i spełniała wymogi Google. Nie musisz się martwić o to, skąd weźmiesz odpowiednie teksty na swoją stronę. Współpracujący z nami copywriterzy posiadają duże doświadczenie w tworzeniu ciekawych i wysokiej jakości tekstów. W trakcie procesu optymalizacji treści jesteśmy w ciągłym kontakcie, masz wpływ na proponowane przez nas zmiany czy rozwiązania, bo satysfakcja Twoja i Twojego klienta jest dla nas najważniejsza.
Na proces pozycjonowania składa się równie ważny proces pozyskiwania linków zwrotnych do witryny, nazywany również link buildingiem. Na tym etapie pozyskamy do Twojej witryny wartościowe linki zwrotne pochodzące ze stron o wysokiej jakości. Gwaratnujemy, że nie stosujemy spamerskich technik oraz nie pozyskujemy linków zwrotnych ze stron o niskiej jakości. Pozyskane linki zwrotne przyczynią się do zwiększania pozycji Twojej strony w wyszukiwarce Google, zwiększą rozpoznawalność Twojej marki, a w niektórych przypadkach przyczynią się bezpośrednio do poszerzenia grona Twoich klientów.
Po zakończeniu prac optymalizacyjnych nie zostawimy Twojej strony na pastwę losu. Będziesz pod nasza stałą opieką. Będziemy monitorować efekty pozycjonowania i ewentualnie korygować przyjęte na początku założenia. Nieustannie będziemy pracować nad zwiększeniem i utrzymaniem pozycji Twojej strony w wyszukiwarce. Będziemy przygotowani na podjęcie odpowiednich kroków w razie zmiany algorytmów Google, czy działań konkurencji, które mogę potencjalnie wpłynąć na obniżenie pozycji Twojej strony w wyszukiwarce.
Na początku każdego miesiąca otrzymasz od nas raport obejmujący miesiąc poprzedzający, który przedstawi widoczność Twojej strony w wyszukiwarce, pozycje ustalonych fraz kluczowych oraz ruch użytkowników na stronie. Jeżeli zajdzie taka potrzeba to przedstawimy również dodatkowe zalecenia mogące wpłynąć pozytywnie na pozycje witryny w wyszukiwarce Google.
Koszt pozycjonowania strony rozpoczyna się od kwoty 500 złotych netto miesięcznie. Biorąc jednak pod uwagę, że koszt pozycjonowania jest uzależniony od wielu czynników, dlatego też usługi SEO wyceniamy indywidualnie, po przeprowadzeniu wstępnej analizy. Na ostateczną cenę pozycjonowania strony wpływają takie czynniki jak: branża w której działa firma, konkurencyjność słów kluczowych, obecna sytuacja SEO strony czy też obecna sytuacja SEO stron konkurencyjnych.
Nasze umowy nie zawierają szkodzących Twojej firmie kruczków prawnych, długich okresów wypowiedzenia umowy czy kar umownych w przypadku rezygnacji z usługi. Dajemy możliwość podpisania umowy na czas nieokreślony, z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Chcemy abyś związał się z nami z powodu jakości świadczonych przez nas usług a nie długiej umowy.
Nie zasłaniamy się tajemnicą firmową i informujemy Cię o tym jakie działania wykonujemy, dlaczego je wykonujemy i jaki jest ich koszt tak abyś wiedział na co przeznaczany jest Twój budżet marketingowy.
Zajmiemy się pozycjonowaniem Twojej strony od a do z. Nie będziesz musiał korzystać z usług innych firm, my zajmiemy się wszystkim a Ty będziesz mógł prowadzić swoją firmę. Dobierzemy właściwe słowa kluczowe, przeprowadzimy audyt strony, zoptymalizujemy stronę, napiszemy treści, pozyskamy linki zwrotne, zapewnimy stałą obsługę SEO a na koniec przedstawimy raport z osiągniętych wyników.
Jeżeli tak to zadzwoń pod 504 984 526 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i dowiedz się w jaki sposób pomożemy Ci to osiągnąć
OnRise Korneliusz Pawelczyk
ul. Adama Mickiewicza 37/58
01-625 Warszawa
NIP: 1182202105
Regon: 384852412
E-mail: kontakt@onrise.pl
Telefon: 504 984 526
Copyright © 2021 onrise.pl
Informujemy, że strona korzysta z plików cookies – korzystając z serwisu zgadzasz się z polityką prywatności.